Doprava výrobkov
Pásové dopravníky PA


Priame pásové dopravníky určené predovšetkým na vynášanie výrobkov od vstrekovacích strojov a pre zostavovanie dopravníkových systémov; veľmi vhodné na odkladanie robotom
- Štandardné priame pásové dopravníky rady PA sú vyrábané v šírkach 200-1000 mm a v dĺžkach 1000-6000 mm.
- Dopravníky s odlišnými rozmermi, dopravníkové oblúky a pod. môžu byť dodané na želanie.
- Rámy dopravníkov sú z hliníkových anodizovaných profilov, ukončovacie diely sú plastové.
- Dopravné pásy štandardne z PVC vulkanizačne spojené.
- Štandardná pohonná jednotka, motor so šnekovou prevodovkou sú umiestnené na ľavej vonkajšej strane na výstupe.
- Podľa želania môže byť dodaný dopravník vybavený pohonnou jednotkou pod dopravným pásom alebo bubnovým motorom v hnacom valci.
- Dopravníky môžu byť dodané bez bočníc, s bočnicami rôznych výšok alebo s nastaviteľným bočným vedením.
Pásové dopravníky PAR


Jedenkrát negatívne lomené pásové dopravníky, ktoré sú určené na zviazanie výrobkov odložených robotom do pracovnej výšky obsluhy vstrekovacieho stroja
- štandardne negatívne lomené pásové dopravníky rady PAR sú vyrábané v šírkach 100-1000 mm a dĺžkach (horizontálna+šikmá časť) 1000-6000 mm.
- Na želanie môžu byť dodané s odlišnými rozmermi
- Horizontálna časť je štandardne 600 mm dlhá, uhol sklonu šikmej časti do 30°.
- Rámy dopravníkov sú z hliníkových anodizovaných profilov, ukončovacie diely sú plastové.
- Dopravné pásy, štandardne z PVC sú vulkanizačne spojené.
- Pohonná jednotka, motor so šnekovou prevodovkou sú umiestnené na ľavej výstupnej časti dopravníka.
- Dopravníky sú určené predovšetkým do pracovísk s robotom, vstupná časť dopravníka môže byť vybavená bezpečnostným krytom s polykarbonátovou výplňou alebo pozinkovaným sitom.
Pásové dopravníky N-TR


Naklápacie priame pásové dopravníky s prepážkami na vynášanie výrobkov resp. nepodarkov od vstrekovacieho stroja s možnosťou doplnenia o separátor; ideálny pre zostavu s nožovým mlynom
- Štandardné naklápacie priame pásové dopravníky sú vyrábané v šírkach 340-640 mm a dĺžkach 1500-3000 mm, uhol naklopenia 0-45°.
- Rámy dopravníkov sú z hliníkových anodizovaných profilov, ukončovacie diely sú plastové.
- Dopravné pásy hladké, dezénované (hi-grip) z PVC alebo hladké s prepážkami z PU.
- opravníky N-TR je možné opatriť jednovalčekovými separátormi N-SRS alebo špirálovými separátormi N-FSRV.
- Pohonná jednotka, motor so šnekovou prevodovkou sú umiestnené na ľavej výstupnej časti dopravníka.
Pásové dopravníky N-CPR


Jedenkrát lomené naklápacie pásové dopravníky s prepážkami na vynášanie výrobkov resp. nepodarkov od vstrekovacích strojov s možnosťou doplnenia o separátor; ideálny v zostavení s nožovým mlynom
- Štandardné jedenkrát lomené naklápacie pásové dopravníky sú vyrábané v šírkach 140-540 mm s možnosťou nastavenia uhlu sklopenia v rozsahu 25-50°.
- Rámy dopravníkov sú z hliníkových anodizovaných profilov, ukončovacie diely sú plastové.
- Dopravné pásy hladké z PU s prepážkami.
- Dopravníky N-CPR je možné zaopatriť jednovalčekovými separátormi N-SRS alebo špirálovými separátormi N-FSRV.
- Pohonná jednotka, motor so šnekovou prevodovkou sú umiestnené štandardne na ľavej výstupnej časti dopravníka.
Pásové dopravníky N-CPTR


Dvakrát lomené naklápacie pásové dopravníky s prepážkami na vynášanie výliskov resp. nepodarkov od vstrekovacích strojov; vhodné pre plnenie separačných bubnov
- Štandardné dvakrát lomené naklápacie pásové dopravníky N-CPTR sú vyrábané v šírkach 140-540 mm s možnosťou nastavenia uhlu šikmej časti v rozsahu 25-50°.
- Rámy dopravníkov sú z hliníkových anodizovaných profilov, ukončovacie a spojovacie diely sú plastové.
- Dopravné pásy sú štandardne hladké z PU opatrené prepážkami.
- Pohonná jednotka, motor so šnekovou prevodovkou sú umiestnené štandardne na ľavej výstupnej časti dopravníka.
Pásové dopravníky N-CPST


Dvakrát lomené pásové dopravníky s hladkým dezénovaným pásom a s lopatkovým separátorom na vynášanie nepodarkov a výliskov od vstrekovacieho stroja s ich následnou sepáraciou
- Štandardné dvakrát lomené pásové dopravníky N-CPST s lopatkovými separátormi sú vyrábané v šírkach 140-440 mm.
- Medzi rôznymi typmi integrovaných separátorov sú lopatkové separátory najúčinnejšie z hľadiska vyťaženosti.
- Rámy dopravníkov sú z hliníkových anodizovaných profilov, ukončovanie a spojovacie diely sú plastové.
- Dopravné pásy z PVC sú dezénované ("hi-grip") s vysokou priliehavosťou vulkanizačne spojené.
- Pohonná jednotka, motor so šnekovou prevodovkou, sú štandardne umiestnené na ľavej výstupnej časti dopravníka.
Pásové dopravníky F.D.A. pharmaceutic


Prevedenie F.D.A. možno aplykovať na všetky typy ponúkaných dopravníkových prevedení. - Pásy dopravníka majú krytinu vyrobenú z bieleho potravinárskeho PU
- špeciálny biely epoxidový maľovaný povrch, najmä UHI trieda syntetických olejov sú kompatibilné pre styk s potravinárskymi výrobkami
- F.D.A. kompatibilný pás musí byť čistený alkalickými produktmi, teplota nesmie prekročiť 55 °C.
- Kovové časti sa odporúča čistiť pomocou denaturovaného liehu
- Dopravníkové pásy je možné zabezpečiť polykarbonátovým krytom.
- F.D.A verzia dopravníka zabezpečuje vysokú kvalitu a vysoký stupeň čistoty
Dopravník s chladiacim systémom


- Vodou alebo vzduchom chladené pásové dopravníky pre výrobky s vysokou teplotou, ktoré je nutné ihned po vyrobení ochladiť na požadovanú teplotu
- Chladené pásové dopravníky pre rýchle ochladenie plastových silnostenných dielov alebo vtokových častí.
- Vodou chladené dopravníky so zásobníkom z nerezového materiálu na vstupnej časti dopravníka.
- Otvorené vzduchom chladené dopravníky s ochladzovacími ventilátormi.
- Uzavreté vzduchom chladené dopravníky v uzavretom okruhu a so vzduchom chladeným kondenzátorom.
Separátory SR-SM-FSRV

Tri typy univerzálnych samostatných mobilných separátorov na oddelovanie výliskov od nepodarkov s veľkým separačným výkonom- Bubnové 24-valčekové separátory SR s nastaviteľnou rýchlosťou otáčania bubna na hromadnú separáciu výrobkov od vtokov na spoločnom pracovisku s pásovým dopravníkom.
- Bubnové separátory SM s pevnými separačnými otvormi, s nastaviteľnou rýchlosťou otáčania bubna pre hromadnú separáciu výrobkov od vtokov (napr. uzáveky PET flašiek) na spoločnom pracovisku s pásovým dopravníkom.
- Špirálové samostatné separátory FSRV ako vhodný doplnok k pásovým dopravníkom N-TR, N-CPR a N-CPTR.
Rozdeľovač výrobkov DUCK

Trojpozičné zariadenie, ktoré v zostave s pásovým dopravníkom, robotom alebo iným zariadením rozdeľuje výrobky podľa počtu kusov do kartónu
- Rozdeľovač výrobkov "DUCK" je určený k rozdeľovaniu výrobkov do kartónu podľa prednastaveného počtu cyklov.
- Rozhranie pre vstrekovací stroj.
- Ideálny v kombinácii s pásovým dopravníkom N-TR, N-CPR, N-CPTR alebo s robotom.
- Umožňuje odkladanie do troch miest.
- Nastaviteľná výška 850 +200 mm.
Otočné stoly TVC-TVS

Mobilné štvorpozičné zariadenie, ktoré v zostave s pásovým dopravníkom rozdeľuje výrobky podľa počtu vyrobených kusov do kartónu alebo vriec
- Otočné stoly TV s priemerom 1200 a 1500 mm sú určené pre rozdeľovanie výrobkov do kartónov alebo vriec podľa prednastaveného počtu cyklov.
- Rozhranie pre vstrekovací stroj.
- Ideálny v kombinácii s pásovými dopravníkmi N-TR, N-CPR, N-CPTR alebo s robotom.
- Štyri pozície otočného stolu.
- Maximálne zaťaženie stola 250 kg.

Elevátory
Vysokorýchlostné pásové dopravníky s prepážkami pre preformy PET s možnosťou počítania vyrobených kusov a ich následným roztriedením
- Elevátory rady EV sú na výšku uložené pásové dopravníky s prepravnou výškou 1000-3000 mm.
- Dopravný pás z PU s prepážkami 35-50 mm a rozpätí 150 mm.
- Rýchlosť pásu štandardne 12 m/min.
- Rám dopravníku z hliníkových anodizovaných profilov.
- Na vstupnej časti krytovaný násypník s veľkým objemom.
- Na výstupnej časti môže byť inštalované počítadlo kusov alebo rozdeľovacia klapka.
- Vhodný pre dopravu výrobkov do veľkoobjemových zásobníkov s vysokým prepravným výkonom.
Detektory kovov

